Åmål

Idag har vi varit på Åmålstravet.
Dagen började med kval, där hade Ruby ärende ut. Hon sköter sig klockrent i kvalet och kvalar på 22.0 på ett bra sätt. Mycket beröm fick hon för hur hon såg ut och många tyckte det var en fin häst som travade kanon fint. Kul!
Sen körde jag Rozzo Starline i amatörloppet där, spår 3 bakom bilen. Tyvärr var den inte så fräch för dagen så han höll inte ihop travet utan galopperade direkt bakom bilen, jag fick han i trav igen och körde lite till men redan efter 50 m då så galoppera han igen så då körde jag av med honom..
Efter det var det Svartens tur som låg med bra som 2.a utvändigt. Petter styrde på halvvarvet kvar men fick då tyvärr inte det svaret som behövdes så han slutade 7.a ännu en gång och fick lite pengar med sig hem! Svarten prenumererar på 7.e platsen tror vi =)
Nu ska jag vila lite för jag är ganska sliten känner jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0