Tisdag

Idag har det varit dagis för barnen. Vi skulle ta en ledig dag idag och vila lite, vart dock inte så mycket ledig dag, under förmiddagen pysslade jag med bilen, eftermiddagen fick vi jobba ikapp det vi inte gjorde tidigare under dagen så det där med ledigt vart missförstått här. 
Jag körde Carmen en sväng idag, hon tränar på jättebra tycker jag och den hästen tror jag kommer bli intressant nästa år när hon börjar gå jobb inför sitt premie/kval. 
 
Jenny körde sedan Ruby, har inte hört något om den träningsrundan så har inte en aning om hur det gick. 
 
Fredag har vi full fart på Åmålstravet. 
2 hästar från stallet startar och jag fick en uppsittning i amatörloppet! Mer om detta närmare Fredagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0