Torsdag

Solen skiner som vanligt! 
barnen är hämtade från dagis och vi har avnjutit en god sallad här, nu snart ska jag köra ner Izabella så hon får komma på sin travskola =)
Under förmiddagen har jag varit ute med Carmen på en runda, Jenny och Ruby gjorde oss sällskap idag. Båda tränar på bra. 
Jenny ska köra ett dressyrpass med Svarten senare. 
 
Åmål imorgon. 
 
Härifrån är det 2 hästar med. Svarten går ut i ett 8 hästars fält med Petter Karlsson i sulkyn, han bör vara bland dom 3 första tycker jag. 
Ruby åker med för att kvala, hon har sällskap av 1 häst i kvalet, den hästen ska gå 1.23. Ruby ska gå 1.25 för att bli godkänd. Får hon gå med i rygg på den andra så kommer hon hänga på hela vägen in till mål och jag tror att hon ska klara gå mellan 1.21 och 1.23 i kvalet. 
 
Jag själv fick en uppsittning i amatörloppet. Rozzo Starline kör jag från spår 3 i ett 1640m auto lopp. Motståndet är bra och vi får hoppas att hästen gör ett bra lopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0