Fredag morgon

Så då var Fredagen här och idag är det dags för Örebro. 
Jag har varit ute och fodrat stallet iaf så dom har fått sin frukost, och när jag kom ut så fick jag till min förvåning se att Runaways boxdörr står öppen??? Oh no tänkte jag bara vad ska det bli av detta nu när hon ska iväg idag. Duktig och väldresserad häst som jag har så stod hon så snällt där inne och tittade på mig när jag kom och undrade om hon skulle få sin mat :) Hon hade inte gått ett steg utanför den där dörren =) 
Men nu äter dom alla och jag sitter och tar en morgon kaffe här så jag ska vakna till, Jenny sover ett litet tag till och lilleman börjar jag höra lite nu så jag ska snart hämta ner honom :)
 
Hemma idag innan vi åker är det 3 hästar som ska köras och en som ska skos, massa utrustning som ska smörjas och packas ner :)
 
Ha en bra dag så ses vi i Örebro =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0