Onsdag

Idag har det varit full rulle ute hela dagen. Jenny började jobba kl 07 idag så vi började det hela med att köra henne dit, sen drog jag och barnen hem och fick i oss lite frukost och vaknade till innan det var dags att köra dom till dagis kl 09.
 
Sen drog jag igång och jobbade här hemma, 4 hästar som skulle köras. 
Började med Ruby som gjorde 2 varv på slingan, hon tränar på bra nu tycker jag och känns helt okey, banjobb för henne på Måndag!
 
Sen var det Svartens tur. Tog också 2 varv på slingan i lugnare tempo, pigg och fin mestadels av vägen, extra laddad sista backen hem ( Jenny brukar visst låta honom braka på uppför den )  :=)
 
Engsättra stod på tur för sina intervaller. Körde 6 stycken med henne med ett snitt tempo på 1.45 . Nu börjar jag fundera på om inte även hon börjar bli snabbare faktiskt, hon sprang ganska enkelt 45 tempo, provlopp för henne framöver!
 
Sen var det dags att hämta hem barnen och Jenny. 
Jenny satte på skor på Runaway och sedan tog jag en tur med henne också, hon gick en lite längre runda idag och hon känns kanon fin faktiskt, hon står snart i vinnarcirkeln igen! 
Nu ska det bli kvällen med varma mackor med räkstuvning i och en iskall Carlsberg :)
 
Ha en trevlig kväll alla där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0