Söndag

Grå och tråkig dag rakt igenom. Jenny körde jag på jobb tidigt imorse sen har jag och barnen varit hemma. Fixade stallet och allt det där sen har jag sett en barnfilm med dom små liven. 
När vi hämtade Jenny från jobb så köpte vi med oss pizza och lite godis hem. Då fick barnen äta godis och se ännu en barnfilm. Vart Emil båda gångerna konstigt nog =) Emil är bra!
Imorgon är det full fart. 5 hästar ska träna. 3 på banan och 2 här hemma. 
Årjängsmarten närmar sig och vi har 2 hästar anmälda till start under helgen i Årjäng. Runaway och svarten, får se om dom kommer ut i samma lopp eller hur det nu blir. Blir intressant iaf att se vad för hästar vi möter denna gången :)
 
Nu ska det nog bli sängen för mig för av någon konstig anledning så får jag ALLTID huvudvärk på kvällarna :S Undrar varför ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0