Torsdag Morgon

Trött kan man vara. Men jag hugger tag i min morgonkaffe och kör Jenny till jobbet så hoppas jag det rättar till sig snart! 
Igår var jag ute med Runaway på en runda, hon tränar på bra så vi får hoppas att allt flyter på nu när vi kommer till Örebro imorgon :) 
Jag var även ute med Ruby. Första gången jag kör henne nu efter behandlig, var som en helt annan häst faktiskt, bättre steg och travet flyter på bra för henne, bara träna på så kanske hon kan kvala framöver. 
 
Senare ska Izabella på travskola, första gången för henne på nya travskolan som vi anmälde henne till, denna gången på Arvikatravet. Skönt att slippa dessa resorna till Årjäng varje Onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0