Helt otroligt!

Måste bara visa en filmsnutt jag hittade på nätet. 
Alltså inte ett öga torrt när man ser på detta och tänker på hur brudparet känner sig inombords samt vilken otrolig och oväntad överasskning. Jag kan bara säga att det pirrar i hela hjärtat när man ser det, sen kan man ju inte sluta tänka på vad otroligt glad jag själv skulle bli om det hade varit jag som satt i den sitsen och prästen gjorde något liknande =) OCh han var ju helt otroligt duktig på att sjunga också .. 
Nej oerhört vackert allt sammans faktiskt får jag nog säga =) 
 
Filmen hittar ni HÄR  
 
Uppmanar alla som läser att klicka på länken där och kolla igenom filmen =))
Kommentera gärna vad ni tycker om den och hur ni skulle reagera om ni själva satt i kyrkan och skulle gifta er =) 
OBS Inga anonyma kommentarer :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0