Onsdag

Lite kallare idag faktiskt. Har jobbat på här hemma både jag och Jenny idag. 
Första turen körde vi tillsammans. Jag körde Call Me i rockarden och Jenny körde Carmen. Call Me tränar på bra hemma, fungerar sämre på banan tyvärr. Hennes 2 tillfällen på banan har hon varit ensam och jag inbillar mig att det är det som är problemet, ska kolla henne med veterinär igen för att försäkra mig om att inte det finns något som ligger och spökar någonstans. Carmen såg fin ut från sidan idag tycker jag. 
Sist ut var Soraya som jag körde, pigg och fin i träningen sköter sig bra!
 
Idag gick anmälan till premiären på Åmålstravet ut. Runaway kom med i sitt lopp. 
 
Startlistan:
 
 
Kul att travet på banorna här omkring äntligen drar igång nu så inte det är så långt att åka varje gång vi ska iväg =) 
Mer om detta loppet om några dagar när jag hunnit med att kolla över motståndet! 
 
Nu blir det kvällsmat iaf =) Hungry :)
Ha det bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0