Tisdag Morgon

05.30 ringde alarmet idag, då gick jag ut och fodrade hästarna och fixade så dom fick komma ut. Sen smörjde jag utrustningen som Runaway ska ha på Åmål idag. 
Nu går Runaway ute och laddar för en ny travdag. 
 
Finns några bra hästar i loppet, 1 av dom fanns med i ena Diamanatstoet försöket som Runaway var ute i. Några andra har hon inte mött, men som sagt några bra hästar. 
Runaway håller fin form, hoppas jag iaf =) Hon gick 15,8 senast med endast 73 i puls efter och det säger ju en del. Idag hade vi turen att få ett oerhört dåligt och tråkigt utgånsläge, men man ska inte klaga på spåret. Är hästarna bra nog så går det vägen därifrån också. Vi får se om min är en av dom =) 
 
Startlistan:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0