Fredag

Fredagen har hitills varit alldeles underbar, fint väder och solen har lyst hela dagen. 
Under morgonen så var svärmor här, hon hjälpte till att mocka och fixa morgonarbetet i stallet. Kylaren på våran bil läcker vatten så när vi hade mockat så drog vi in till stan och köpte en ny kylare till den som jag ska försöka byta så fort jag bara hinner så det blir i ordning på detta! 
 
När jag kom hem så körde jag 2 hästar, Svarten fick en tur i backen, hade kunnat vara nöjdare med honom men det är väl inte mer att begära! 
Gländerville tränar på som vanligt, ingen glänsare direkt och heller inte direkt dålig. Hon tränar ju bättre än vad hon visar på tävlingsbanan tyvärr! Önskar att hon kunde prestera bättre i loppen då det är en väldigt snäll och trevlig häst att hålla på med! 
 
Alldeles snart ska jag dra iväg och hämta barnen på dagis och sen ska jag dra till stan och hämta Jenny, sen ska vi dra vidare till köpcentret i Ch-Berg och kika lite =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0