Måndag

Måndag idag och det har varit lite fram och tillbaka. Jenny skulle på möte 08.30 med jobbet så jag körde dit henne, lämnade barn på skola och dagis på vägen hem tillbaka. Körde Gländerville när jag kom hem, fortfarande brist på fina träningsvägar här så vi kör mycket skritt fortfarande. 11.30 slutade Jenny så då fick jag dra mot stan igen och hämta hem henne, sen körde jag även Ruby och Svarten var med som släphäst den turen! 
 
Jenny har skott i ordning Runaway för morgondagens uppgift på Momarken. Skriver mer om det i kommande inlägg! 
 
Sebastian är fortfarande krasslig och jag får nu ta i med hårdhandskarna för att få honom att varva ner och försöka vila istället så han orkar bli frisk, han är lite för aktiv för att orka friskna till ordentligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0