Resultat Färjestad!

Rubys dag på Färjestad kunde ha slutat bättre. 
Jenny Mahony körde idag, hon fick en bra start tycker jag och satt till en början 2.a utvändigt som snart vart 3.e utvändigt. Mellantiderna är det ingen direkt kvalite på tycker jag, i slutskedet så såg vi det vi sett förut, Ruby får för sig att sluta springa och gör även så, hon kommer i mål på tiden 1.22,2 över 2140m. Är såklart otroligt missnöjd med detta och vi får nu fundera och gräva djupare för att hitta en lösning på detta! Veterinärt får vi iaf börja med för att återigen försäkra oss om att det står rätt till i ben osv. 
Ska passa på att tillägga att Jenny körde ett bra lopp med henne!
 
När vi kom hem så gick Jenny in och lagade mat och jag gick ut och gjorde färdigt det vi inte hann innan vi åkte idag, så nu står hästarna inne och käkar hö och myser, endast kvällsfodringen kvar och den tar jag senare =)
 
Nu ska det bli lite lugn och ro ett tag!
Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0