Fredag kväll!

Otroligt slaskväder idag! Börjar med regn som sen går över i snöflingor stora som fotbollar! 
Idag strök vi hästträningen och började bygga våra uteboxar istället, går fort för oss tycker jag och första står snart redan klar! Härligt med fler boxar! 
 
Körde Jenny ner till stan vid 13.00 idag för hon ska vidare till Jarlsberg och rida ett montelopp! Kul att hon år uppsittningar som hon så gärna vill! 
Får väl ge henne ett lopp på Runaway framöver får vi se hur det går. Hon känner hästen bra och vet hur Runa vill ha det så det skulle säkert gå bra, om nu Runaway känner för att tävla i monte! Hon har en enorm vilja den hästen och vill hon inte en sak så är det bara att lägga ner det på en gång =) Härliga häst =)
 
Nu sitter jag och Sebastian och äter lite Fredagsgodis i soffan och ser på tv. 
 
Ska sätta på Atg live sen och följa Jennys lopp !
Imorgon bär det av in till Arvika för istrav, Jenny ska rida Svarten i monteloppet. 3 hästar bara över kort distans.
 
Jag har köpt mig en ny telefon som kommer till veckan. Blev en Iphone 5s denna gången. Min gamla Iphone 4 fick Izabella utav mig då och gissa om hon vart överlycklig för den! Kul att se en sådan uppsakttning för en sak =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0