Torsdag

Märklig dag vart det idag. Fullt förberedda på en tur till Bjerke idag på lunchtrav med svarten. Allt var packat och klart och hästen skulle ställas på kärran, vi kollar alltid tempen på hästarna innan vi drar. Idag när den kollades så hade svarten förhöjd temp och då valde vi att stanna hemma. 
Jaha då drog jag istället igång att snickra på uteboxarna som vi börjat bygga här! Jag fick nästan upp hela taket på dom idag, reglar, takläkt, takpapp. Ska börja med takplåten nu någon dag så ska vi slå upp panelen så är dom klara =) Då ska Frilla få flytta in 

 
Nu på kvällen har vi varit upp till min pappa och hans fru Ewa och druckit kaffe och ätit lite kakor, mycket trevligt !
 
Imorgon ska Jenny jobba i stan så jag jobbar ensam här. Foder hämtning, några hästar som ska ut på träning mm. Fullt ös mot helgen helt enkelt och det är ju härligt =)
Ska även ringa och beställa gårdsgrus imorgon så gårdsplanen blir uppgrusad så den står sig bättre mot vattnet som rinner från skogen och rakt igenom gården.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0