Söndag

Snart är helgen slut ännu en gång! 
Idag har jag jobbat ensam ute. Jag har kört Call Me och Runaway. 
Runaway tränar på kanonbra och känns som vanligt väldigt stark och fin i sin träning. 
Call Me tränar glänsande också och känns som en riktig skjutare faktiskt, ska bli väldigt intressant när jag ska köra första banjobbet med henne. 
Min alldeles egna hovslagare har fixat hennes fötter så dom vart fina och det hjälpte henne en hel del i träningen, bra resultat ! 
 
Sen har jag fixat stallena mm och gjort klart så nu står dom inne och väntar på sin kvällsmat! 
 
Imorgon är det fullt ös här igen, då jobbar både jag och Jenny på för fullt igen och det är skönt så det blir lite fart här på gården!
 
 
Gäller att klä sig varmt så man inte fryser ihjäl när man kör hästarna! 
Älskar mitt jobb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0