Torsdag

Full fart. Dagen började 06.00 när vi gick upp. 
Körde Jenny till jobbet så hon började kl 07.00. 
Sen drog vi hem jag och barnen och åt lite frukost, sen gjorde jag klart dom och körde dom till dagis vid 09.00. 
 
Sen började jag jobba här. Har kört 3 hästar av 5 idag. 
Började med Svarten som verkar fått upp ångan igen, pigg och framåt idag och tränar på bra. 
Sen körde jag Call Me som även hon tränar på bra och känns bättre och bättre hela tiden, hon ska få gå banjobb i det närmsta är det meningen, sen får vi se var hon står sig för att kvala. Tror att hon klarar sitt kval redan nu men jag väntar med det tills vi har fina banor och att banorna runt här ska komma igång! 
 
Slutligen så tog jag en runda med Soraya, då hade jag Jenny med som sällskap som red Frilla och hade Carmen på släp. 3 hästar samtidigt. Soraya fjantade en del när dom andra var med och sprang, förövrigt sköter hon sin träning med bravur!
 
Carmen travar på otroligt bra, hon är riktigt snabb för att vara nybliven 2 åring, kommer inte ha det minsta problem att klara sitt premielopp under året! 
 
Frilla springer på som hon brukar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0