Välkommen!

Imorse vid 08.00 lämnade jag Jenny på jobbet, sen drog jag, Stefan ( min bror ) och Sebastian vidare mot Mantorps travbana.. 
 
Jag skulle dit för att hämta hem en ny häst som skulle hit. 
 
                                                                 Gländerville
 
                                                           E: Super Photo Kosmos
                                                           U: Iberis Dag
Gländer är 4 år gammal, startat 13 gånger och tjänat 21950 kr. Hennes rekord ser ut såhär: 17,6m 21,7l 16,1ak
Hon har tyvärr strulat och galopperat en del för tidigare tränare. 
Nu är hon iaf hemma här och ute i hagen, det kommer bli lite små justeringar på henne, sen kommer hon få anpassa sig här och träna på en månad innan hon kommer ut i debut här. Jag hoppas kunna få visa henne från sin bästa sida och att hon kommer ut och gör det bra i sina lopp!
 
                                                                   Bilder:
 

 
 
 
 
Vill tacka alla inblandade som var med och hjälpte till för att hon skulle ta sig hit. Ägare Joakim, Fd tränare Thomas Jonsson samt Klaus Kern som tog med henne från Kalmar till Mantorp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0