Resultat Årjäng

Runaway Rick var först ut. Värmde bra och såg fin ut. I loppet så öppnade hon bra och låg med som 3.e inner. När dom kom utifrån så gick Paw ut i 2.a spår och då sprang hon 10m till sen var det inget drag i henne tyckte han, såg även från sidan att hon inte var bra. Till sist så kom det en uppgiven galopp som ett rop på hjälp. Jag bestämde mig direkt för att ställa ner henne några månader nu och bara låta henne gå i beteshagen och njuta. OM jag tar tillbaka henne till tävling eller inte det har jag inte bestämt mig för än. Just nu är allt väldigt oklart vad det gäller henne, det som är klart är iaf att oavsett hur det blir så kommer hon stanna kvar här hos mig! 
 
Sen körde jag Carmen Lill i premieloppet. Hon värmde kanon, lite valpaktig pga nya banan som hon aldrig sett, i loppet sen så startade vi från bricka 5. Hon kom runt bra från spåret, när vi skulle köra så insåg hon inte direkt att det var dags att springa på så vi tappade en del på de andra. Men hon sprang på bra sen och skötte sig kanon. Hon gick 1.33,8 full väg och vart godkänd i sitt premie. 20 000 kr in för hennes del =) Sååå duktig tjej !
 
Bilder på Carmen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0