Onsdag Kväll!

Onsdag och det har kommit en del snö nu igen =) 
Jag drog iväg imorse och hämtade hem lite foder i ett ruskigt tråkigt väglag :) Mycket slask och spårigt att köra i men det gick ju bra det också ända tills jag kom till backen upp till huset =) Där hamnade både bil och transport. Sååå likt sig så i denna backen här :P jaja det tinar väl bort så småningom =)
 
Jenny har tagit en ridtur på Runaway undertiden jag var borta. 
Carmen fick sig en skrittrunda också idag. 
 
Förövrigt har det inte hänt så jättemycket här idag faktiskt, mer drag imorgon :)
Jag har kollat på V86 express, försökte hämta ett glas vatten mellan loppen men det hann jag inte med så det var till att sitta still och titta under tiden karusellen rullade det =) Men nu har jag duschat iaf så jag har fått tillräckligt med vatten =) 
Nu blir det slappa med en kall öl och tv =)
 
Ha en fin kväll alla =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0