Onsdag!

Full fart idag och fint väder har vi haft. 
Vi började köra en runda med Carmen och Runaway. Lite anmärkningar hade Jenny på Carmen idag men inget farligt! 
Runaway tränar fortsatt bra tycker jag, hon blir lite sur på mig när vi tränar ibland för att hon inte får springa så fort hon vill och då får vi tampas lite med varandra, jag brukar vinna dom fighterna. Idag var det långtur vi körde och då sköter hon sig alltid exemplariskt =)
 
Sen körde vi Call Me Rick och Soraya. Soraya såg fin ut från sidan och Jenny var nöjd med henne. 
Call Me blir jag galen på, hon sköter sig aldrig någonsin och beter sig allmänt idiotiskt i det mesta vi ska göra med henne.. FRUSTRERANDE
 
Nu inväntar jag en underbart god middag iform utav köttfärslimpa och hemgjort mos =) MUMMA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dedde

Vad gör Call Me när hon inte sköter sig?.
Lite nyfiken för min sköter sig inte alls heller.

Svar: Allt. Het som en spis, hon blir som en ostkrok i vagnen när man kör. När vi skrittar med henne så trippar hon fram och har börjat bocka och hoppa och studsa. När ja skulle använda svettskrapan på henne så försökte hon vrida baken mot mig och slå :)
Skithäst
Jonsson

2014-05-28 @ 22:24:14
URL: http://deddejonsson.blogg.se
Postat av: Jenny

het, hänger töm, kan inte skritta utan att börja bråka.....

2014-05-31 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0