Tisdag

Idag har vi kört på för fullt. 
Började med en långtur med Runaway och Carmen. 
Jag körde Runaway och henne är jag saligt nöjd med nu, hon tränar på strålande bra och allt verkar fungera kanon för henne, hon kommer gå ett banjobb i slutet av månaden och sedan blir det lopp någon gång i början av Juni!
Jenny var nöjd med Carmen, hon tränar på bra som vanligt och ser allmänt nöjd ut när hon är ute och tränar! Där siktar vi på premielopp i början av Juni. 
 
Sen körde Jenny Nordstjärna som alltid sköter sig bra, aldrig några konstigheter runt henne. Sättrans Maja tömkörde jag tillsammans med Jenny och Nordstjärna, det skötte hon bra, hon lär sig snabbt vad som gäller och det är inte mycket strul. 
Mest strul med henne är att hon har så mycket konstiga ideer för sig utöver träningen =) Lustig häst!
 
Jag har även hunnit med att klippa gräsmattan här så det ser snyggt ut.. 
 
Imorgon ska vi dra in till banan och köra jobb med Call Me Rick och Soraya! HOPPAS nu att Call Me sköter sig denna gången =) 
 
Bilder:
 
 
Jenny och Carmen
 
 
Runaway
 
 
Nordstjärna
 
 
Sättrans Maja
 
 
Ordning och reda så väntar man tills man är färdig att gå vidare!
 
 
Jenny skor Call Me
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0