Torsdag

Oerhört varmt och fint väder idag. 
Vi har kört på hemma idag. 
Vi började med Svarten och Runaway, jag körde svarten idag och Jenny red Runaway. Svarten var pigg och framåt, Jenny klaga på att Runaway kändes slö, har nog med ridandet att göra, hon är den sista som brukar kännas slö här =) Alltid full fart på henne när man är ute med henne i vagnen =) 
 
Sen tömkörde jag Maja, hon skötte sig utmärkt idag också, henne sätter vi i vagn nu inom kort! 
Jenny körde sen en sväng med Ruby, hon var laddad och bra och Jenny verkade nöjd med henne.. 
Mycket utevistelse på hästarna nu när det är så varmt och fint dygnet runt, dom håller sig smidigare och friskare när dom får vara ute tycker jag! 
 
Nu ska jag snart hämta Jenny från jobbet!
Ha en trevlig Torsdagkväll alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0