Lördag

Lördag idag! Igår var Jenny ute med sina arbetskamrater, jag körde in henne till stan till 18.00. Sen var det hem igen med barnen och se lite tv och sen lägga dom, själv satt jag uppe till 01.00 och väntade, råkade slumra till en snabbis sen och vaknade igen 02.00 då dom skulle hämtas. 
Så då fick jag rycka upp barnen igen och sticka iväg, vi skjutsade även hem 2 av hennes kompisar så 04.00 var vi hemma igen =) 
 
Idag har jag kört på ensam hemma medans Jenny sovit ruset av sig. Har kört Runaway och jag är fasen tveksam på om hon någonsin kännts så fin som hon gör nu, har hon fått lite tempon i kroppen nu efter vilan så tror jag hon går rekordsänkning på Måndag om tillfälle ges naturligtvis. Som sagt, ruskigt fin! 
Skulle även köra Gländerville idag men efter 20 minuters kamp ute i hagen så gav jag mig, hon busade bara runt och fjantade sig och lät mig inte fånga henne så det var lönlöst =) Imorgon däremot släpper hon inte undan :)
 
Under kvällen nu har vi varit upp till min pappa och grillat korv i öppna spisen och kollat på V75. Onödigt gott med grillad korv =)) 
 
Ha en trevlig Lördagkväll det ska jag försöka med iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0