Måndag

2 hästar körda hemma under dagen. 
Jag körde Soraya i intervaller och hon tränar fortfarande på bra. Intervallerna ligger på 1.30 till 1.35. Brukar oftast lägga henne på 1.32 500m. Någon enstaka trycker jag på henne lite extra och då går hon 1.28 iaf ganska enkelt. Hon ska gå provlopp till helgen nu så får vi se hur hon står sig på banan. Eventuellt blir det kval framöver om hon visar att hon kan. Borde hon kunna nu, körde henne 1.25,8 senast på banan.. 
 
Jenny körde en runda med Nordstjärna. 
 
Sen kom svärmor hit och hämtade oss och skjutsade oss upp till Årjäng. Jag köpte ny bil där idag, nu vart det en Volvo V70XC denna gången, skönt med 4-hjulsdrift nu när vintern närmar sig. Vill tacka min pappa som ställde upp och lånade ut pengar med kort varsel, Vill även tacka svärmor Inga-Lill som kommer extra hit och skjutsar upp oss så vi får hämta bilen, och inte nog med det hon bjuder oss även på Pizza, och som grädde på moset så avslutar vi med en kopp kaffe hos svärfar innan vi åker hemåt. 
Påvägen hem så lämnade vi av Jenny på jobbet, hon ska jobba inatt. 
Här hemma hade jag lite kvar att göra när jag kom hem, hästar skulle in och fodras och ben på dom skulle spolas, en smitare hade jag här när jag kom hem, hittade vederbörande nedbäddad i svartens box =)) Inte undra på att han var sur ute i hagen :D 
Hade även foder i transporten som jag fick plocka ut.. Nu är det iaf kvällen och jag ska rota fram en bra film att se på, 
ha en underbar kväll alla 
 
Bild: Bilen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0