Onsdag

Ligger lite lågt här då allt har varit i en otroligt dålig period. Jag och Jenny har haft lite nergång och haft det struligt. 
Vi får hoppas allt kommer på fötter och återgår till det normala igen. 
 
Angående affären på Runaway: 
Där vart det otroligt struligt allt, det var gräl och bråk här och jag bestämde mig för i allt elände att nu får det vara bra och jag beslutade mig för att sälja! Jenny var inte helt överens med mig om detta så det vart vilda disskusioner om det, innerst inne ville inte jag heller sälja henne, hon betyder naturligtvis otroligt mycket både för mig och Jenny, oavsett om hon presterar på banan eller inte. Tanken hela tiden har varit att betäcka henne när hon avbryter sitt tävlande. Efter många disskusioner tillsammans med Jenny igår så kom vi fram till att försöka häva köpet. Jag kontaktade då köparen och förklarade hela situationen, vi lyckades därmed häva affären och Runaway stannar nu kvar här! 
Nu är tanken med henne att hon kommer tävla vidare här fram tills våren beroende på hur hon tävlar och vilka prestationer hon gör. Är hon inte riktigt bra och gör fina lopp så är tanken att hon kommer betäckas till våren! Eventuell hingst för henne har vi redan disskuterat fram, men det väntar vi med att gå ut med tills vi närmar oss det! 
 
Idag har vi iaf båda två vilat upp oss här efter allt och tagit det lite lugnt. Vi kommer köra på som vanligt och hoppas att allt fungerar bättre för oss och flyter på som det ska göra. 
Vill samtidigt passa på att tacka alla som lämnat positiva tankar och stöttat oss i svårigheterna som varit.
 
Nu ska vi snart avnjuta lite godis och se en film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0