Torsdag

Torsdag idag och det har varit lite kallt idag. 
3 hästar körda idag. Jag körde Soraya en runda och hon tränar bättre och bättre, hon kommer gå provlopp till helgen och fungerar det bra så kommer hon ut i kval denna månaden! 
 
Jenny körde Ruby på en långtur och jag hörde inga klagomål så vi får anta att det var bra med henne! 
Sen körde hon Nordstjärna när jag fixade stallet och hon var fin idag tyckte Jenny. 
 
Vi ändrar litegrann här inför nästa år. Jenny har lämnat in sin tränarlicens så jag kommer istället stå som tränare på samtliga hästar här. 
Jenny kommer istället att stå som ägare på alla hästar så vi kommer smått att börja skicka in ägarbyte på dom. Jag skickade första idag så Runaway är första som byter ägare till Jenny. Då får vi våra inkörda pengar på en tränare.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0