Resultat Färjestad!

Igår var vi på Färjestad med Runaway. Hon värmde kanon när jag var ute med henne. Hon startade från spår 15 bakom bilen, alltså i 3.e led. 
När bilen accelererar så stänker det så på henne så hon bromsar istället för att öppna vad hon kan, men hon hämtar ikapp och hamnar sist utvändigt. Ut på sista långsidan så går hon bra och hon håller sin fart till mål och landar på tiden 1.16,5 över 2140m och får ett 6.e pris för det
Hon tog inte ut sig speciellt mycket igår, det visade pulsklockan när hon kom av banan. Så nästa gång ska vi ta och råda bot på att hon är stänkrädd, samt att nu kommer hon ha formen nästa gång hon startar. 
Jag har redan ett lopp i sikte åt henne men först och främst ska vi se så att allt är bra med henne undertiden. 
Jag är nöjd med både häst och kusk igår! 
 
Regn och rusk verkar vi få hela dagen, nu ska jag göra i ordning Seb och skjutsa honom till dagis, sen finns det att göra här hemma =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0