Fredag

Full fart här idag. Körde Jenny till jobbet 09 och lämnade även Sebastian på dagis samtidigt. 
 
Uträttade några ärenden i stan innan jag körde hem igen,.
 
4 hästar har jag kört hemma under dagen. 
Gländerville tränar på bra fortfarande, svårt för henne att komma med i lopp nu när hon gjort bort sig så alla poäng är borta, kommer ett lopp i oktober där hon kommer med så vi får köra på tillsvidare så hon inte segar ur allt för mycket. 
 
Soraya tränar på, behöver lite träning hemma innan hon går ut på banan igen. 
 
Carmen tränar också på för fullt, inte helt rytmisk jämt och ständigt tycker jag men det kommer väl med tiden, hon går banjobb inne på Arvikatravet imorgon i provloppen! 
 
Nordstjärna sköter sig felfritt och springer på fint i sitt eget tempo, fin hästa att köra =)
 
Nu har jag sett på tv med barnen och dom har ätit godis som dom köpte sig på affären förut. 
 
Ha en trevlig Fredagkväll alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0