Fredag

Fint väder och 4 hästar har tränats idag. 
 
Jag själv har kört Svarten, bulldosern och Carmen ;) 
 
Svarten körde jag bara en snabbrunda med inför Söndagens start och allt verkar vara som det ska med honom. 
 
Carmen körde vi in till banan så hon fick gå ett snabbjobb. Hon känns bra och kan springa fort, men varje gång i stallsvängen har hon fått för sig att hon ska av banan, när inte hon får bestämma så blir det passgång och galopp utav hela den svängen och en bit in på rakstreckan. Otroligt många sekunder som hon slarvar bort på det. Så i det hela idag så är jag missnöjd med henne... 
 
Jenny körde Ruby en sväng på förmiddagen och var inte nöjd med henne, veterinärkoll där! 
 
Uppdatering om Söndagens start kommer imorgon under dagen. 
 
Nu ska jag lasta in ungarna i bilen och dra till stan och hämta hem Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0