Måndag

Ny dag och ny vecka. Började märkligt. Satte mig i bilen för att köra Sebastian till dagis, kommer dit och inte en enda unge där ?? :S Då kom jag på att dom berättade i Fredags om att det skulle vara stängt idag. Så det var bara att lasta in Seb tillbaka i bilen och åka hem, så han har fått vara hemma då idag =) #glömskpappa
 
3 hästar körda idag, jag har kört en runda i backen, bra tur. 
Jag har varit ute på en joggingrunda med Gländerville, hon känns bra efter loppet på Färjestad. 
Jag har kört intervaller med Carmen idag också =)
 
Imorgon ringer klockan tidigt, vi ska gjuta golv här nu några dagar, härligt när det blir nytt =) 
 
 
Tallrik från helgens kräftskiva. Vart en tidig kväll för mig den kvällen, kände av att jag varit sjuk hela veckan så orkade inte riktigt med kände jag, vart några öl och mat samt lotteri sen drog vi hem och sov =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0