Måndagkväll!

Då var kvällen äntligen här. 
När jag hade hämtat Jenny förut så körde vi en tur med Carmen och Svarten. Jag körde svarten. 
Jag är inte heelt nöjd med honom idag, vägen var nysladdad och det hade tagit upp några stora stenar i vägen, svarten är lite känslig för sånnt så.. 
Carmen tyckte jag såg fin ut när Jenny körde henne, hon ska på banan under veckan är det tänkt. 
 
Jenny tog även en tur med Nordstjärna. Där fick vi beviset på att inkörningen i våras har satt sig bra, inte ett snesteg från henne utan exakt lika snäll som när vi körde henne på betet. 
Sättrans Maja som vi körde in åt Rickard har nu blivit utleasad och dom var också jättenöjda med henne så även den inkörningen lyckades bra =) kul..
 
Bilder:
 
Jenny och Carmen
 
 
Jenny och Carmen och framför är jag och Svarten!
 
 
 Nordstjärna
 
 
 
Jenny och Nordstjärna
 
 
Jenny och Nordstjärna igen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om inte jag minns fel så körde jenny in henne ensam.

Svar: Då minns du nog fel helt och hållet. Vi har båda samarbetat med inkörningen av hästarna, Jenny har dock kört henne i vagnen, det har jag bara gjort 1 gång.
Jonsson

2014-09-16 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0