Onsdag

Idag har 3 hästar tränat. 
 
Jag har kört Svarten och Carmen. Svarten körde jag en långtur med, pigg och fin var han. 
Carmen fick gå 2 varv på slingan och även hon känns pigg och fin. 
 
Jenny körde en sväng med Nordstjärna också, nöjd med henne också. Under eftermiddagen hjälptes vi åt att sko henne, tycker hon skötte sig skapligt bra, någon enstaka gång som hon strulade lite men det är fullt tillåtet som 1-åring och första gången man skor. I det hela så var hon kanonsnäll!
 
Imorgon blir det inget kört för mig här hemma, jag ska åka med Paw till Bjerke på trav. Jenny håller ställningarna här då och har 3 stycken att köra.... 
 
Nu ska jag gå ut och börja flytta om lite hästar i hagarna och förbereda dom inför kvällen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0