Onsdag

Ny dag, nya möjligheter. 
Jag och Sebastian sitter och kollar på barntv litegrann innan han ska iväg till dagis. 
Igår rev vi ut inredningen i stallet för det ska renoveras, vi har börjat gjuta nytt golv, så igår gjorde vi hela ramen och fick den gjuten, verkar bli bra, har varit ute och kontrollerat nu på morgon och det är så fint så :) 
På Torsdag/Fredag ska vi gjuta resten av golvet så det blir färdigt. Sen är det in med ny inredning så har hästarna nytt och fräsch stall att gå in i =) Fram tills dess så klarar vi oss på lösdrift och utebox =)
 
På Måndag har vi 2 starthästar på Åmål 
Ruby och Gländerville går återigen ut i samma lopp. Ruby startar från spår 1 och där kör Petter Karlsson. Hon är spik i loppet och det tycker jag är helt rätt, jag tror hon kommer vinna loppet fram och baklängnes helt enkelt. Gländerville startar från spår 5. Hon är ruskigt startsnabb och verkar ha bra form, galopperade tyvärr senast från start och jag fick inget värre prov på vad hon kan i debutstarten då. Nu kör jag själv då Paw var upptagen med egen häst. 
 
 
Gländerville!
 
 
Ruby och Jenny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0