Premiär på Årjängstravet!

Idag är det dags för Årjängstravet att slå upp sina portar för säsongen! Vi ser alla fram emot en trevlig säsong där och hoppas vi får se många fina hästar och prestationer. 
Från stallet så är Runaway med i startlistorna inför Söndag! 
Hon startar från springspår på 20m tillägg och i sulkyn sitter Petter Karlsson! Runaway håller kanonform det visade hon i senaste jobbet jag körde då hon gick 1.17,5 i långvagn på Arvika med fullt tag om bettet över mål! 
I loppet nu kommer hon gå barfota fram och gå i jänkare! Får Petter en bra start med henne och hon sköter sig i loppet och travar hela vägen så tror jag att hon vandrar runt gänget utan större bekymmer om hon är i samma slag som senaste jobbet jag körde! .
Men som vi alla vet, trav är alltid trav och allt kan hända. 
 
Nu ska jag snart kolla NHL hockey på tv inatt! 
 
 
Starlistan ser ut såhär:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0