Torsdag

Då var det Torsdag och veckan är snart över! 
Jag jobbar hela veckorna 06.54 till 16.00 så mitt arbete här hemma är ganska begränsat just nu. Jenny kör på bra här med hästarna, alla sköter sig bra. 
 
Imorgon ska jag jobba 06.54 till 17.00. 
Caspadia har ställts in i box nu för vi misstänker att det snart blir föl där! Ska bli väldigt intressant, det fölet är nämligen det första som föds här, hoppas det blir en stjärna! 
Runaway anmäld till Bjerke den 19.e, Kvasnes sköter styrningen och denna gången blir det sulky. Formen sitter där vill jag tro, och efter 2 plumpar i raden så hoppas jag nu på ett felfritt lopp och då kommer hon springa som en oljad blixt! 
 
Nu ska jag slappa lite så man är pigg och utvilad när klockan ringer. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0