....

Idag är det en regnig och tråkig söndag :) Sebastian har varit hos sin faster från Lördag eftermiddag tills idag :) Han var med mig och Jenny till karlstad i Fredags och handlade lite saker :) Kommer lägga upp bilder på detta antingen under kvällen eller imorgon :) vart mycket fina saker :P

Ikväll gjorde vi pannbiffar och Potatis och åt till Bingolotto. Riktigt gott var det iaf. Också fick jag även bingo idag det var kul :) Vann 2 sverige lotter :)

Sen är jag i planeringen för att dra igång på nytt igen :) Mer än så skriver jag inte just nu förän jag vet hur det blir :P Mkt förändringar ska det iaf bli om det är så att det blir något av :))

Ha en regning natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0