Min Baus :)

Min lille Sebastian växer så det knakar runt honom känns det som :) Alla kläder går mot sitt slut här pga att han blir så stor :) Får börja köpa in nytt nu när lönen kommer :P Idag har han varit ganska lugn och snäll mot mig här hemma till skillnad från igår :P

Lägger upp några bilder som följer för tidigare dagar då jag inte uppdaterat så mkt :) Som vanligt kommer bildtext under respektive bild då :))



Ligger på morgonkvisten och matar min käre son :)) Och för er som undrar vrf han för det mesta har en snutte trasa i facet när han sover så är det för att han älskar det :) Han istort sett ber om den om inte vi lägger dit den själva :))



Här är mina 2 absoluta hjärtan :) Min älskade son och min älskade flickvän :)) Det är er jag håller av mest <3



Tillbaka vid stallet efter träningen med G.GFrilla. Vi tog oss en tur ute på åkern med henne och det verkade som att allt var bra den dagen iaf :)



Ricka fick gå lite snabbare så henne tog vi lite intervaller med.. Kändes väl sådär med henne, hon kämpar på och vill allt men hon får det inte riktigt att stämma märker jag.. Tror jag ska bjussa Jenny på en tur till Broman med denna hästen och se om det ger något :))



Dessvärre så ser hagarna ut på detta viset :S Här ska det inte mycket till för att skorna ska sitta kvar i marken när benen lyfts :) Men det är ju såklart värst just på bilden för det är där dom går mest hela dagarna och kikar på allt som låter :) Finns mycket hage till häger utanför bilden där det är gräs :))




Lilleman var såklart med och ville kolla till hästarna :) Och test sitta såklart :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0