Lite bilder från dagens träning =)

Här kommer lite bilder från häst träningen idag. Två hästar tränade. Frilla och Ritz =)
Såhär såg vändplanen ut när vi kom till stallet idag :) Vad hände? JO! Jag kunde inte svänga så åkte rätt ut i snövallen där =)
Sen tog jag och satte på Rockarden och drog iväg.. Min älskling Jenny åkte med mig på träningen idag :) Trevligt värre :))
Ja som sagt älskling åkte med :P Kameran gick alltså het :D
Här då kämpar ritzan iväg för sin första uppförsbacke =) Det gick segt för henne till att börja med innan hon fick upp ångan och ansträngde sig mer :)
Här har hon fått upp andan och travar på som bara den :P Hon tycker verkligen det är kul att träna :)
Såhär såg hon däremot ut efter 2 långa vändor :) Det var slitsamt med tung vagn sa hon och tränade vidare :)
Sen var det Jennys Frilla tur :) Hon vart inte lika svett hon :) Hon är så rolig :P
Men nu orkar jag inte ladda upp fler bilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0