GLAD PÅSK!

Vill passa på medans jag sitter här och ordnar att önska er alla som läser här en riktigt Glad Påsk :) Hoppas ni har det trevligt med god påskmat trevligt sällskap och såklart påskgodis till efterrätt :))
Själva har vi inte så mkt till påskfirande i år eftersom både jag och jenny jobbar en hel del nu så vi jobbar för det mesta varsitt pass så vi ses knappt alls på dagarna.. Men jag firar påsk med mina arbetskamrater istället och det är super trevligt :D
OM ni har levande ljus stående under kvällen sen när det blir mörkt ute och mysigt så GLÖM EJ att blåsa ut dom, när olyckan väl är framme så går det så otroligt fort så kan allt vara förstört.. Så glöm ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0