Onsdag Morgon

Idag jobbar Jenny 7-12.30 så bara jag och barnen och en massa arbete här. Sebastian har nyss ätit och Bella är tvungen att se på film det första hon går upp..
Så nu ska jag dra till stall 2 så hästarna där kommer ut med.. När jag ska jobba på morgon så fixar jag ut hästarna innan jag åker så den som sitter hemma med ungarna ska slippa krångla ut tidigt på morgon, men så är det bara jag på denna gården som tänker tydligen för när jag har barnen ska jag fixa både hästar, båda ungarna samt andras arbetsresor.. Men men vad vore en bal på slottet.
När Jenny kommer hem ska iaf jag gå ut med Serena på en skritt tur har jag tänkt. Sen ska det bli duschen för henne en sväng. Ser ju ut så det är helt otroligt med lera :)
Mer uppdatering efter frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0