Provlopp

På mötet i ungdomsrådet idag så fick jag veta att äntligen provloppen är på väg. Den 4.de april är det sagt att det ska dra igång. Och det är ju kanon bra träning så det kommer jag att anmäla in till och delta i dom. Där är det för det mesta flera hästar att träna tillsammans med samt att man får själv välja ett bra tempo :)
Jag vädjar nu till alla som bor i närheten att ni anmäler in till provloppen så det blir bra med hästar anmälda både till sulky och till monte då eftersom det även finns dom som vill rida monte lopp där. När jag hade Ritzan så anmälde vi in henne till monten varje vecka men det blev aldrig av pga inga fler anmälde in dit utan vi fick alltid strunta i det för att det inte var nog med hästar. Så anmäl nu in om ni har en monte häst stående och var med och delta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0