Tisdag

Inatt har jag sovit skapligt bra, frusit lite men annars helt okey. Däremot varje morgon jag vaknar så mår jag hur dåligt som helst och allt sitter fast i halsen på mig så jag får gå upp direkt och rappla mig ner till undervåningen och få i mig ett glas vatten samt ett glas med treo i, sen upp tillbaka och hoppas på att jag får vila 30 min så medicinen får verka.. Idag var det väl knappt att jag hann det för Sebastian vaknar ju alltid så tidigt och står i sängen och skriker som om han sett ett spöke :)
Så det var bara till att vandra ner med honom det och se till så resten av husets invånare får sova skönt. Vore kul om någon vore lika omtänksam mot mig en enda morgon någon gång..
Idag åker jag iaf hem till Stömne, ska ta och göra i ordning med eldandet på övervåningen som jag fick besiktigat av sotaren förra veckan :) Ska bli kul att kunna värma hela huset utan el elementen, då ska jag göra i ordning för sovrum där uppe nu istället. Blir på tok för trångt att ha alla tre sängarna i det lilla rummet nere..
Hoppas Jenny följer med mig hem och pysslar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0