Tisdag!

Idag började jag jobba 07.00.
Vaknade runt 04 imorse, före klocksn ringde faktiskt trots att den stod på 04.20.
Full fart på jobbet till 17.00.

Sen var det hem och kolla på nya vinterdäck till bilen! Dom köper jag!

Under helgen kommer Princess skos och sen drar vi sakta igång träningen på henne! Nu har hon vänjt sig vid nya stället och nya kompisar mm!

Imorgon ska jag fortsätta box bygget här hemma, sen ska jag eventuellt se om jag orkar fixa ljuset ute i lösdriften!

Nya hagen verkar hålla bättre än tidigare då denna ligger högre på gården än den andra! Så nu får den vila ett tag! Skönt nu när det fryser på så samtliga hagar blir funktions enliga!

Black Hot Mama klarade kvalet idag! Kul för Nicklas och hästen!
Härligt för hästen över huvudtaget att komma till ny ägare som bryr sig om henne lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0