Lördag

Idag har det varit full fart hela dagen!
Började med istrav för Ruby och Engsättra!
Engsättra gick bra idag men det vart tyvärr några galopper, fel balans trodde Paw så vi får försöka ändra tills nästa gång!
Ruby var för uppskruvad idag, ingen bomull och helstängt från ett tråkigt 5.e spår var inte hennes melodi! Hopp och studs från start! Körde henne runt ändå i ett lugnt tempo så hon ändå skulle få röra sig när hon ändå var där!

Sen fick jag stryka mina egna. Runaway pga att hon har ont i sina bakknän, nu fixar vi till det hos vet så kommer hon tillbaka efter det!
Princess strök jag för att jag inte får henne på varken transport eller hästbuss. Helt oregerlig när det gäller lastning!

Dagens monte lopp tycker jag inte borde gått alls! 1 häst kvar i loppet där! Okey kanske att hon fick rida det , men jag tycker inte att det ska räknas varken som seger för ryttaren eller hästen då det påverkar ställningen i champion ligan! Hästen behövde bara jogga runt utan sällskap och kammade där med hem 1.a priset

Nu blir det V75 om 40 min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0