Måndag!

Idag har varit en dryg och tråkig dag, Jenny har jobbat och barnen har härjat friskt hela dagen. Inte en lugn stund. 2 dagar till nu bara.
 
Jag har suttit och kollat igenom lite propositioner i början av April här till Runaway. Hittat något intressant lopp faktiskt så vi får se om det blir så att hon kommer ut.. 
Imorgon ska hon ut på en träningsrunda igen iaf så får vi se hur det verkar.
 
Vad gäller Princess så är det fortsatt stillestånd med henne, tråkigt detta då hon tränade på kanon bra perioden hon tränade. Men nu har hon haft ett sår på ena bakbenet så nu har det varit lite pga det som inte det blivit något. Ska se nu om jag kan få henne skodd så snart som möjligt så drar jag igång och tränar henne igen så får vi se vad långt vi kommer. 
Måste träna på att lasta henne på transporten också så det fungerar bra den dagen hon ska åka med in till banan och gå jobb.. Kommer gå bra det med så småningom. Allt handlar om tid och träning med sådana hästar som bara bråkar :) 
Jag är stönigare än hästen :)
 
Nu ska jag nog se om jag orkar få till något gott att äta kanske till tv och bara njuta av lugnet som precis infunnit sig i stugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0