Fredag kväll!

ÄNTLIGEN Fredag kväll! 
Full fart hela dagen. Började dagen med att åka in till banan med Frilla och Carmen. 
Jenny körde Frilla i ledning och jag körde Carmen i rygg. Första 1000 körde vi på 1.51 och sista 1000 gick på 1.41. Ut ur sista sväng tog jag ut Carmen ett spår och då drog hon tag i grejjerna och visslade förbi Frilla på 3 steg och sprang på lätta ben in över mål på tiden 1.45. Duktig tjej ännu en gång. 
 
När vi kom hem lastade vi ut allt och jag vände näsan direkt ner mot Härtsöga och hämtade hem foder, när det var klart mockade jag sen var det dags att hämta barnen på dagis. 
Avsultet på dagen fick bli en kvällsrunda med Call Me vid 18.00 tiden ungefär. Härligt väder nu så man kan göra något även om klockan är lite senare =)
 
Nu ska jag avnjuta en:
 
 
Härlig avkoppling det på veckan. 
 
Imorgon bär det av på travgalan i blomskog så då ska det också bli några öl faktiskt :) Letat Chaufför i säkert 1 månad nu så man ska ta sig hem på natten men det har inte lyckats så värst bra så det får lösa sig ändå :)
Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0