Lördag!

Lördag och midsommarhelgen rullar på flr fullt! Igår var vi på hemvygdsgården med barnen och dansade och fiskade leksaker i fiskdammen! 
Idag är vi på trav i Årjäng och tittar! Sen åker vi till svärmor i Lennartsfors och ska gå på Bergstugan! 

Imorgon är det 2 hästar till start på Arvikatravets premiär! Först ut är Runaway som startar i lopp 4 med spår 8 bakom bilen, detta är ett försökslopp! Sköter hon sig och gör det hon kan så hoppas jag hon tar sig vidare till finalen! Paw kör henne och det blir jänkare! 

Ruby startar i lopp 9 med spår 3 och jag garanterar att hon sitter i ledning! Om hon körs där eller inte vet jag inte än! Paw kör även henne och det blir jänkare där med! 

Nu önskar jag alla en trevlig midsommar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0