Oväntat

Har tänkt mig att plocka isär min bil och skicka fronten på lack. Har haft lite småskavanker på den som jag tycker är så stygga :P Så hade jag den utlånad nu några dagar och då råkade det hända en olycka av storlek mindre, att bilen kom lös då den var parkerad och rullade rakt in i en stenmur så det skrapade upp under delen av kofångaren och smulade min registreringsskylt, så nu är det bara att förbereda för nedställning inför vinter och ta av sakerna och skicka dom på lackering. Har funderat på att jag inte kommer använda bilen under vintern, kommer nog istället att uppdagradera den lite så den är snyggare till våren när den kommer ut igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0