Dan före dan!

Idag är det dan före doppardan då iaf. Jag slutade jobbet 21.16 idag.
Sebastian och Bella var hemma hos Ingalill.. När jag kommer ut till bilen berättade Jenny att Izabella hade inte lagt sig här hemma för hon hade varit helt hysterisk hade Ingalill ringt och skrikit, och Sebastian hade grinat hela dagen sen vi åkte. Men då kanske det är dags att göra något då så han blir nöjd istället.. Samtliga hästar gick kvar ute i sina hagar.. Så det fick bli full fart hem och byta om till stall kläderna det och börja plocka in hästar här, när vi var klara med allt det så var klockan 23.00. Hon gick och la sig och sov hon, helt obrydd om ifall hennes häst kom in eller inte, inte gick det att hjälpa till för att det skulle gå fortare heller, julmaten får Jenny stå och göra nu mitt i natten under tiden hon sover och fullt driter i om det blir någon julmat.. Sen skriks det på Jenny att inte hon sköter sina saker själv? Man undrar ju hur det fungerar där uppe ibland..

Jenny är duktig som är vaken 2 på natten och fixar med all maten ensam.. Jag har försökt få in en julgran här men det projektet är nedlagt nu :D Då började jag slå in julklappar istället :))) Nu blire en Cigg sen sängen tror jag :))

Imorgon kommer det folk hit som ska fira jul, ska bli kul..
Efter det så ska jag ta med mig Jenny och barnen upp till magnskog för att fira jul med pappa och hans fru Ewa :))

Kommentarer
Postat av: Elaine

Önskar nästa att hon hade varit med i filmen,,Slänng morsan av tåget;=))))

2011-12-24 @ 01:42:56
Postat av: Dedde

ucha vad tråkigt, tur att hästarna var i hagen iaf,! man kan ju hitta på massa kul med små barn! hoppas ni får en bra jul afton iaf!

2011-12-24 @ 09:16:23
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0